Program byl nabitý od rána do večera a kombinoval odborné prezentace, panelové diskuse i prostor pro netwroking s polskými profesionály. Delegace se setkala se zástupci labelů, médií, promotérů i dalších klíčových aktérů místní scény a otevřela témata fungování nahrávacího trhu, exportních strategií, žánrových specifik i aktuálních výzev polského hudebního prostředí.
Velkou přidanou hodnotou programu byl komorní formát setkání, který umožnil jít do hloubky a mluvit konkrétně – o praxi, zkušenostech i možnostech další spolupráce. Intenzitu programu podtrhla i samotná atmosféra zimní, předvánoční Varšavy, která vytvořila soustředěný prostor pro práci, sdílení a neformální networking.
ProVisit Polsko znovu potvrdil, že cílené delegační mise mají pro české hudební profesionály smysl – pomáhají lépe se zorientovat v zahraničních trzích, navazovat dlouhodobé vztahy a otevírat nové příležitosti pro česko-polskou spolupráci. Zkušenosti a kontakty z Varšavy představují konkrétní základ pro další společné aktivity v oblasti hudby a kulturních průmyslů.