Spotify Workshop – Jak propagovat hudbu v roce 2022

Udává se, že každý den vyjde kolem 60 tisíc nových písniček. Přesto 80 procent umělců nemá na Spotify více jak 50 posluchačů měsíčně. Jak uspět se svou hudbou v této nabité konkurenci a proměnit streamy ve fanoušky, kteří dorazí na koncert? Dozvíte se na workshopu marketingového experta Miloše Blaháčka.

Miloš Blaháček je zakladatel českého vydavatelství a hudební marketingové agentury Digiton Music. Na hudební scéně působí aktivně více jak 10 let, a to jako muzikant (Deloraine) a marketingový expert a manažer. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy se specializací na autorské právo a kolektivní správce autorských práv. V současnosti spolupracuje s umělci jako jsou Deloraine, Jamaron, Blitz Union, Denoi, Gate Crasher či zakázanÝovoce.

KDY: 14. 9. 2022 v 17:00 CET
KDE: Nekázanka 887/16, 110 00 Praha 1

PŘIHLÁŠKA